Szarość i róż

Cześć :)

Pierwszy tegoroczny post dla sklepu Ewa :) Nowy rok przywitałyśmy w tym samym składzie z czego bardzo się cieszę :)
Poszalałyście na ostatnich wyprzedażach? Bo ja przyznaję, że tak i będę serwowała nowe kwiatki ;)
Na początek kartka na dosyć oryginalnym kształcie bazowym wyciętym wykrojnikiem od Tattered Lace z kartonu offsetowego. Papiery to moje ulubione pudrowe róże  i szarości Piątku 13-go.


Kwiaty i te duże i malutkie powstały z wykrojników Craft Passion. 
Tym razem moje kwiatki powstały z papieru akwarelowego, który dobrze formuje się na wilgotno, a po wyschnięciu trzyma formę. 


Na środku umieściłam uniwersalny napis również z wykrojnika Craft Passion złożony z dwóch warstw, naklejony z lekkim przesunięciem. Listki pochodzą z mojej ulubionej gałązki tego samego producenta.


Poszczególne warstwy nakleiłam na klejącej taśmie dystansowej.

Myślę, że po ostatnich wyprzedażach w sklepie występują spore braki, ale wystarczy szepnąć słówko szefowej i zamówi co trzeba ;)

Ze sklepu użyłam:
Pozdrawiam serdecznie i życzę kreatywnego roku :)

Komentarze

Aneta pisze…
Przepiękna inspiracja!
zmorka pisze…
Dziękuję bardzo :)

Popularne posty