Coraz bliżej święta - świąteczny tag - kurs

Witajcie :)
Dzisiaj chcę Was zainspirować do zrobienia świątecznego taga.
Bardzo lubię taką formę, ponieważ jeśli dorobimy dziurkę i zawiesimy sznureczek mamy zawieszkę a z tyłu dodatkowo możemy napisać życzenia. W ten sposób powstaje fajny upominek świąteczny, który z powodzeniem zastępuje tradycyjną kartkę. Do zrobienia taga wykorzystałam śliczną kolekcję papierów  Craft O Clock ZIMOWE CHWILE. Są to jednostronne grubsze papiery bardzo fajnie współpracujące z klejem i mediami. Bardzo lubię gdy w moich pracach jest delikatny efekt mediowy imitujący zimę. Tym razem nie użyłam świecacych brokatów, tylko farbę kredową oraz pastę śniegową.


Pod zdjęciami znajdziecie mały tutorial na wykonanie taga. 















 Tutorial przygotowywałam w dłuższym czasie, więc barwy oświetlenia dziennego ulegały zmianom - dlatego zdjęcia mogą różnić się kolorem. 


 Wytnij z tektury lub beermaty prostokąt o wymiarach 15 / 9 cm.  Ja użyłam linijki i nożyka. Następnie natnij po ukosie dwa rogi. Na kolorowym papierze odrysuj tag i również wytnij. Teraz wycięty papierowy tag  naklej na tekturowy.
 



Delikatnie przetrzyj pilnikiem aby wygładzić boki i troszkę postarzyć.



Teraz naklej kawałek zwykłej gazy z apteki.



Robimy warstwy. 
Ja przycięłam kilka małych prostokątów układając warstwowo na siebie zwracając uwagę aby boki tworzyły wokół obwódkę. Największy ma wymiary 11 / 7 cm, kolejne troszeczkę mniejsze.




Teraz po bokach dodajemy kawałeczki niebieskich pasków i przyklejamy. Żeby je delikatnie unieść ja pod każdy przyklejam kawałki beermaty zamiast kosteczek dystansowych. Powstaje ładny efekt przestrzenności.



Dodajemy gwiazdki, ale tylko przymierzamy nakleimy potem.



Teraz dodajemy przez maskę szpachelką lub kawałkiem płaskiej np starej karty pastę śniegową.




Po wysuszeniu np suszarką szybciej możemy naklejać warstwy. Pod gwiazdki punktowo wsuwam i przyklejam klejem gwiazdki i wystające gałązki choinki.



Następnie naklejam biały pasek z gwiazdkami i napis Wesołych Świąt wydrukowany na domowej drukarce. Pod napis, aby go unieść dajemy kawałek tektury. Całość delikatnie kropię farbą kredową - po wyschnięciu powstają wypukłe matowe kropelki.
Również farbę kredową nakładam delikatnie patyczkiem na brzegach, aby utworzyły się takie wypukłe linie. Po wyschnięciu bardzo ładnie imitują śnieg.




Dodajemy kwiat ( mój jest ręcznie wykonany ) kilka tekturek od Skrapińca, które delikatnie wystają oraz zielone listki i gałązki. Teraz również delikatnie chlapiemy kropelkami farby kredowej listki i brudzimy na biało brzegi choinek i płatów kwiatka. Brakowało mi koloru czerwieni, więc w dwóch miejscach wsunęłam połówki czerwonego kwiatka.



A tak prezentuję się gotowy tag.
Dziękuję za uwagę i poświęcony czas :)





Pozdrawiam serdecznie
Agnieszka Fumiko



Użyte produkty: 
Tekturki Scrapiniec
 

Komentarze

Popularne posty