Serce z betonu


Cześć :)

Miałam ogromną ochotę poużywać sobie "efektu betonu" od Cadence, dlatego właśnie powstało betonowe serce ;) Jest to po prostu pudełeczko w kształcie serca pokryte betonem.
Chyba każda z nas lubi połączenie szarości i różu, więc moje pudełko wewnątrz jest pomalowane różową farbą akrylową od Cadence, oraz delikatnie podbarwione nią z zewnątrz.



Na wierzchu pudełka nakleiłam ozdoby z masy plastycznej, na całość preparat nakładałam pędzlem, bez żadnego podkładu, bo nie jest on potrzebny.
Jak wszyscy chyba wiedzą, media nie są moją mocną stroną, ale beton jest moim ulubionym preparatem i od czasu do czasu muszę sobie poużywać ;) 

Jeśli ktoś chce wypróbować beton to zapraszam do sklepu:

polecam również świetne farby akrylowe, ja użyłam:

Pozdrawiam


Komentarze

Popularne posty