Świąteczne pudełko na świeczki

Witajcie :) 
Dzisiaj chcę Wam pokazać mój pomysł na zapakowanie świeczek, które są idealne jako prezent. Świeczki cudownie pachną, więc nie pasowało mi ich wrzucić w byle jakie opakowanie. Postanowiłam wykonać bardzo proste kwadratowe pudełeczko. 
Wystarczy z grubszego wizytówkowego papieru złożyć kartonik i okleić go pięknymi kolorowymi papierami z kolekcji "Wesołych Świąt". Dodatkowo na wieczku umieściłam samodzielnie zrobiony kwiatek z papieru czerpanego pomalowany farbkami akwarelowymi, wycięte wykrojnikami gałązki, wstążkę oraz falbankę którą uzyskałam z wykrojnika "Confetti".

 










Pozdrawiam wszystkich serdecznie i życzę
 cudownych, radosnych Świąt Bożego Narodzenia
oraz szczęśliwego Nowego Roku 2017


http://fumi-designs.blogspot.com/


Użyte produkty:

wykrojnik CONFETTI
wykrojnik Marianne LIŚCIE LR0192 
Kosteczki dystansowe 3D
Taśma klejąca


Komentarze

Popularne posty