Wyzwanie #24 - WYNIKI!


Witajcie!

Wyzwanie z mapką kartkową już zakończone, więc nadszedł czas na ogłoszenie wyników.

Bardzo serdecznie dziękujemy tym wszystkim, którzy przyłączyli się do wspólnej zabawy.
Spośród zgłoszonych kartek, wyłoniliśmy  zwyciężczynię  … a jest nią 






Serdeczne gratulacje.
W nagrodę otrzymujesz bon o wartości 50 zł na zakupy w sklep-ewa.pl, zaproszenie do gościnnego występu w naszym czerwcowym wyzwaniu oraz oczywiście banerek "Byłam Najlepsza" do umieszczenia na swoim blogu.

W sprawie bonu skontaktuj się z nami na mail: ewa@chorg.pl w tytule podając nick oraz numer wygranego wyzwania.



Natomiast II miejsce zajęła:




a na III miejscu znalazła się:




Dziewczyny dla  Was również gratulacje, a w nagrodę wręczamy banerek "Zostałam doceniona" do pochwalenia się na blogu.



Dziękujemy również pozostałym osobom biorącym udział w wyzwaniu  i zapraszamy na kolejne wyzwanie, które na blogu już niebawem!

Pozdrawiam
krystynas





Komentarze

created by ebi pisze…
Gratuluję :) Piękne prace. Cieszę się, że wśród wyróżnionych jest i moja faworytka :)
Ala M. pisze…
dziękuję za wyróżnienie i gratuluję Dziewczynom
jaka cudna niespodzianka ;) bardzo dziękuję i gratuluję dziewczynom :)
wiola_c pisze…
gratuluję dziewczyny, przepiękne prace. :)
Joanna pisze…
Ja również gratuluję dziewczynom pięknych prac!I bardzo dziękuje za wyróżnienie:)Serdecznie pozdrawiam.
Tina J pisze…
moje gratulacje :)

Popularne posty