Spełnienia marzeń

Hey kochani! Dzisiaj w ramach inspiracji od siebie mam dla Was chyba troszkę nietypową, męską kartkę. Zrobiłam ją dla mojego teścia który dzisiaj obchodzi swoje 57 urodziny.



W środku jak zawsze znalazło się odpowiednio przygotowane miejsce na życzenia dla solenizanta. Oprócz tego znalazł się też rysunek który specjalnie dla swojego dziadka narysowała moja 4-letnia córka Maja :)Bohaterami rysunku od lewej jest sama Maja, dziadek i Tymoteusz (mój synek)




Do wykonania kartki użyłam:
klej hobby
kółka 3D 2mm.
taśma klejąca w rolce STICK IT!
taśma klejąca dwustronna
baza Anitas's DL kremowa
płytki do wycinannia Sizzix
wykrojnik Sizzix Thinlits

pozdrawiam
Wikucha


Komentarze

mosia pisze…
piękna! prosta, ale ma to coś.
Elwira-k pisze…
Bardzo gustowna! Idealna do okazji! I jeszcze to rozbrajające wnętrze... :)

Popularne posty