Odrobinę wiosny.

Witajcie!

Tak mnie ostatnio naszło, w sumie uparłam się w sobie, że koniecznie muszę zrobić coś niekartkowego, coś nie LO-sowego, coś w ogóle nietypowego no i postawiłam na swoim. Stwierdziłam iż trochę ukwiecę tę naszą polską złotą jesień a przy okazji zadowolę moją córcię i popełniłam małą doniczkę z kwiatuszkami.

Wszystko jest papierowe i robiłam od podstaw. Do zrobienia doniczki wykorzystałam szablon do otoczki na muffinkę, Spód zrobiłam z kółka trochę większego niż dolna średnica doniczki i przykleiłam od środka. W środku jest kulka z gazety do której przykleiłam papierową trawę. Pocięłam po prostu zielony papier w drobne paski i je pogniotłam dla lepszego efektu. Łodyżki kwiatków wykonałam z patyczków od szaszłyka. Każdą łodyżkę w wybranych przez siebie miejscach owinęłam drucikiem robiąc coś na wzór mniejszych łodyżek, do których mogłam spokojnie przykleić listki wycięte dziurkaczem. Patyczki owinęłam paskami zielonego papieru. Kwiatuszki wycięłam z dziurkaczy, dodałam półperełki na środek i umocowałam do łodyg za pomocą mocnej taśmy. Dodałam motylki, jeszcze trochę półperełek i voila:


Z doniczki jestem zadowolona, chociaż najbardziej uradowała mnie reakcja mojej córki, zwłaszcza jak jej powiedziałam że to nie dla kogoś a dla niej. Była prze szczęśliwa! Non stop brała ją do reki, oglądała, udawała że podlewa kwiatki, że je przesadza itp. Wiecie wyobraźnia dziecka nie zna granic :D Doniczka na razie stoi dość wysoko na komodzie a Maja bawi się nią dopiero jak w pobliżu nie ma jej młodszego brata, kóry z pewnością co nieco by podniszczył i skonsumował (nie wiedzieć czemu uwielbia wcinać papier i tekturę wszelaką).

A tak wygląda szablon który wykorzystałam do zrobienia doniczki. Znalazłam go rok temu gdzieś na necie. A gdzie to już niestety nie pamiętam. Zanim oczywiście zrobiłam z tego doniczkę odpowiednio szablon przycięłam, potem odcięłam część z falbanką aby przykleić ja potem na doniczkę oklejona już ozdobnym papierem.




Ze sklepu użyłam:
Klej Hobby
Dwustronna taśma w rolce STICK IT!
Półperełki 8mm zielone, czerwone i złote
Półperełki kremowe miks 4-10mm 
Pęseta precyzyjna 12cm.
Dziurkacz 2,5cm. LIŚĆ BRZOZY
Dziurkacz 2,5cm. KWIATEK 2
Dziurkacz 3,7cm. KWIATEK

Pozdrawiam
Wikucha
 

Komentarze

Aga Michniewicz pisze…
Dzięki Krulik :)
Olka pisze…
Rewelacyjny pomysł na rozweselenie pochmurnych jesiennych dni

Popularne posty