Gościnnie.

Witajcie!

Na blogu GOscrap trwa tydzień z papierem lovebirds i zostałam poproszona o przygotowanie czegoś właśnie z tego papieru w ramach inspiracji. Papier ogromnie mi się podoba, więc przyjęłam propozycję i postanowiłam wykonać ramkę na zdjęcia. Papierem okleiłam bazę ramki, czyli kawałek birmaty formatu 114×190mm, wycięłam z niego również motylki oraz listki. Do tego dodałam kwiatuszki, które wspaniale współgrają z papierem. Ramka wyszła bardzo dziewczęco i romantycznie. Oczywiście trafi do niej zdjęcie mojej córki.


Użyte materiały ze sklepu:
Klej Hobby
Dwustronna taśma w rolce STICK IT!
Półperełki liliowe miks 4-10mm
Pęseta precyzyjna 12cm.
Dziurkacz 2,5cm. LIŚĆ BRZOZY 

Dziurkacz 1,5cm. MOTYL
Wykrojnik Marianne Design LISTEK LR0227
Wykrojnik Marianne Design GAŁĄZKA LR0151
Wykrojnik Marianne Design  PŁATEK SNIEGU IR0185

Pozrawiam weekendowo
Wikucha

Komentarze

Sylwia pisze…
śliczna! piękne kolory !

Popularne posty