little TIGER...

....to tytuł scrapa który powstał przedwczorajszej nocy. Po warsztatach z Ibiskiem, które odbyły się podczas naszych II Dolnośląskich Letnich Warsztatów Craftowych, zachorowałam na ten rodzaj twórczości. Pisząc krócej, połknęłam bakcyla.

Jest to w sumie mój 9 LO jaki w życiu zrobiłam i uwierzcie mi, że na bank powstaną kolejne. Tym razem na "tapetę" wzięłam fotkę z moim synkiem w towarzystwie tatusia. Tymoś ma na niej równo dwa miesiące :)

A scrap prezentuje się tak:


Do wykonania LO użyłam następujących materiałów ze sklepu:
Klej do papieru dpCraft Hobby
Dwustronna taśma w rolce STICK IT!
Nożyczki sylwetkowe do precyzyjnego wycinania
Tusz pigmentowy Artiste Black (czarny)
Farba akrylowa Cadence
Zestaw ćwieków i wstążek MAGIA ŁĄKI
Stempel tło z zestawu VIVA DECOR LISTY I DECORY
Stempel border z zestawu VIVA DECOR ORNAMENTY
Bloczek akrylowy do stempli PAPERMANIA 18x13cm.

Pozdrawiam
Wikucha

Komentarze

Gosia pisze…
I to jest to, co Tygryski lubią najbardziej ;))
Super...

Popularne posty